urwana nakrętka przy śrubie wahacza O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zoms
    Classic
    • 2011
    • 12

    urwana nakrętka przy śrubie wahacza O1

    taa chyba w cuda wierzysz :P Prędzej zamkna watek (co ostatnio dosc czesto wyprawia pewen mod) niż napiszą :lol:
  • kiki
    Rider
    • 2010
    • 359

    #2
    urwana nakrętka przy śrubie wahacza O1

    Sprawa ma się tak wyciągałem dziś wahacze w mojej O1. Lewa strona poszła ok, przy prawej zrobił się problem. Mianowicie, przy odkrecaniu tej dłuzszej śruby (poziomej) okazało się, że nakrętka, która jest w sankach już się ich nie trzyma (puścił spaw/zgrzew). Jakoś się udało ją (śrube ) odkręcić ale jak to teraz złożyć? Do nakrętki nie ma dostepu. Pruć sanki ? Jak uważacie?

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      Generalnie tylko i wyłącznie przez ekonomię robię dwa nacięcia, punktuje nakrętkę, potem spawanie. Nie powinno się tego robić ale jak do tej pory tylko dwóch właścicieli zdecydowało się na wymianę belki gdy śruba nie chciała się odkręcić.
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • kiki
        Rider
        • 2010
        • 359

        #4
        No własnie Grześ, same rozcięcie, pospawanie to pewnie z 20-30 minut roboty (max). A szukanie i wymiana belki to już dłuższa impreza... No dobra to będziemy pruli

        Dziękuje za pomoc


        Pozdr
        kiki

        Komentarz

        Pracuję...